Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ - ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ - E-SHOPPING




Ένα διαδεδομένο εργαλείο των καιρών μας που προσφέρει λύσεις σε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα που επιτρέπει την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Με τον όρο ηλεκτρονικό εμπόριο εννοούμε όλες τις εμπορικές συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω διαδικτύου σε μια ηλεκτρονική αγορά.
Χιλιάδες επιχειρήσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό χτίζουν καθημερινά τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα ως προέκταση των δραστηριοτήτων τους σε μια αγορά προσβάσιμη από εκατομμύρια χρήστες, αυτή του διαδικτύου.
Είναι αρκετά και σημαντικά τα στρατηγικά πλεονεκτήματα που προσφέρει το ηλεκτρονικό κατάστημα σε μια επιχείρηση. Ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησης δίδεται η ευκαιρία σε αρκετές μικρές επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση σε πελάτες που δεν θα ήταν εφικτό να προσεγγίσουν μέσω ενός φυσικού καταστήματος. Όπου και να βρίσκεται η έδρα μιας επιχείρησης το ηλεκτρονικό κατάστημά της μπορεί να σημειώνει πωλήσεις σε όλα τα γεωγραφικά σημεία όπου υπάρχει πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Πιο συγκεκριμένα τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος παραθέτονται παρακάτω:
Γεωγραφική ανεξαρτησία: Το ηλεκτρονικό κατάστημα απευθύνεται σε πελάτες που θα μπορούσαν να βρίσκονται οπουδήποτε χωρίς τη σύσταση φυσικού καταστήματος ή υποκαταστήματος.
Μείωση λειτουργικού κόστος: Η ανεξαρτησία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος από την ύπαρξη ενός φυσικού καταστήματος επιτρέπει τον περιορισμό ή την απόλυτη μείωση των λειτουργικών εξόδων που προκύπτουν από τη συντήρηση ενός φυσικού καταστήματος.
Συνεχής λειτουργία: Το ηλεκτρονικό κατάστημα έναντι του φυσικού καταστήματος μπορεί να εξυπηρετεί αδιάκοπα 24 ώρες το εικοσιτετράωρο και 365 ημέρες το χρόνο όλους τους πελάτες του.
Βοηθός επικοινωνίας: Το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να εξυπηρετεί και να ενημερώνει τους πελάτες του για οποιαδήποτε ερώτηση μπορούν να έχουν, παρέχοντας ταυτόχρονα πλήρη ενημέρωση για τα προϊόντα του και τις υπηρεσίες του.
Βοηθός πωλήσεων: Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σας δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να πετύχετε επαναληπτικές πωλήσεις στους ήδη πελάτες σας μέσω της ηλεκτρονικής προώθησης προσφορών που μπορείτε να αποστέλλετε μέσω διαδικτύου.
Επιχειρηματικός σύμβουλος: Η πρόσβαση στα στατιστικά των πωλήσεών σας αλλά και τις προτιμήσεις των πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να αποτελέσει τον πιο ανεκτίμητο αναλυτή των πωλήσεών σας και να σας δώσει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.
Αυτά και δεκάδες άλλα είναι τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος για την επιχείρησή σας. Συγκριτικά με το κόστος κατασκευής η ανερχόμενη εισροή κέρδους υπερτερεί σημαντικά και μπορεί να αποσβέσει το κόστος κατασκευής του μόλις σε λίγες ημέρες.
Αν θέλετε να ενημερωθείτε περισσότερο για τα χαρακτηριστικά ενός ηλεκτρονικού καταστήματος δεν έχετε παρά να διαβάσετε τις αντίστοιχες πληροφορίες εδώ ή απλά να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε πλήρως για τη νέα αυτή επιχειρηματική τάση της εποχής μας.


Πηγή: www.relationships.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου